Usługi

Co oferujemy?

Odbieranie przychodzących połączeń telefonicznych
Działamy poprzez proste przekierowanie numer telefonu do Twojej firmy do naszej centrali, w której nasze przeszkolone sekretarki będą odbierać telefony w imieniu Twojej firmy.
Telefony odbieramy w godzinach określonych w danym pakiecie (patrz oferta).

Rozmowy będą prowadzone według ustalonego z Tobą scenariusza.

Scenariusz rozmowy może uwzględniać wszelkie istotne dla Twojej firmy kwestie – np. inne prowadzenie rozmów w zależności od tego, czy dzwoni nowy klient czy stały klient, inne postępowanie w sprawie pilnych telefonów etc.

Przekierowywanie rozmów

Nasze sekretarki mogą informować Cię o połączeniach i przekierowywać rozmówców, jeśli będziesz chciał przyjąć daną rozmowę.

Wysyłanie informacji e-mailem lub przez SMS

Nasze sekretarki mogą informować Cię mailem lub przez SMS o odebranych lub wykonanych telefonach, zmianach w kalendarzu lub innych wydarzeniach w Twojej firmie.

Wykonywanie połączeń

Nasze sekretarki mogą wykonywać telefony w imieniu Twojej firmy: np. oddzwaniać, przekładać lub odwoływać spotkania itp.

Prowadzenie kalendarza

Nasze sekretarki będą prowadzić kalendarz, umawiać spotkania. Kalendarz będzie widoczny on-line po zalogowaniu (możliwe są subkonta z ograniczonym dostępem dla różnych pracowników Twojej firmy).

Kontrolowanie naszej pracy on-line

Logując się na naszą stronę możesz sprawdzać stan wykonywania naszych usług, liczbę połączeń itp. na bieżąco, 24 godziny na dobę.

Integracja CRM dostosowana do potrzeb Twojej firmy (dzięki temu będziesz mógł analizować zachowania klientów - ich dane w systemie to lista atrybutów, które możemy uaktualniać po każdej rozmowie).

Telefonowanie do odwiedzających stronę www Twojej firmy (wigdet na stronie internetowej z prośbą o kontakt telefoniczny - klient podaje swój numer telefonu, na który oddzwaniamy w ciągu 28 sekund - daje to nawet ponad 100% więcej telefonów od klientów).

Inne usługi szyte na miarę Twoich potrzeb

Jeśli Twoje potrzeby wykraczają poza opisane tu najbardziej typowe czynności, zadzwoń i przedstaw nam je, a na pewno znajdziemy sposób, by się do nich dostosować.

Dlaczego My

sdf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfa

Header 1


sdf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdafs



Header 1


sdf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdafs



Header 1


sdf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdafs



Header 1


sdf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdaf asdfasdf asdafs

Odpowiedź

gasd gasd g as dg adh serh w4e yw e4 t3w4 t

Odpowiedź

asdgasdg asdg adg asd g sd f hdsfh sd